Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2014 23:31 - Лоша работа...
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
2



              Има дни, в които се чувствам тъпо. Ама толкова тъпо, че си мисля да не би аз да съм тъпа нещо? Дни, в които се лутам безцелно с полу- празен поглед, ‘щото ми е омръзнало да съм щастливо усмихната и всички да си мислят, че безкрайното ми добро настроение се дължи на някакъв вид психично отклонение. Че кой е доволен в днешно време? Ааааа ма ха! Я се смушвай там, в дупката! Или марш при доктора на втори етаж, в дъното, да ти предпише хапченца. От ония, шаренките.

Има дни, дето и мълча даже. Тъпо. Принципно мълча само докато спя. Знаят си хората, свикнали са. Дайте ми дума – давам ви история. Пък и мнение имам по всички въпроси. Даже и по тези, по които не съм компетентна. Много. Само за математика да не става дума, че видя ли цифри – вкаменявам се. Добре, че имам подходящи няколко смехории и в тая насока, та обикновено се измъквам. С овации дори.

Така де, мисълта ми беше, че винаги имам какво да кажа на тоя свят, ама тия дни на неспирна тъпота така ме изтощават… Даже и молива не хващам. Или го хвана, ама, милият, и той се лута по празния лист. Тук бележка, там – друга драсканица, преобладават  маргаритки и квадратчета, разделени на по малки квадратчета, разделени на още по-малки квадратченца, в които има точици. Откачена работа. А мисли – колкото щеш! Ама се блъскат и тъпчат една друга като буболечки под стъклен похлупак. И ни една не изпълзява. Само неистово се въртят в кръг и чегъртат отчаяно с краченца по стъклото. В крайна сметка, все се намира някаква сила да открехне похлупака. Сакън да не се взривя отвътре някой път. Като си погълнал тонове чернилка, редно е да я изплюеш по някое време. Че проклетията цапа и оставя лекета. Колкото по-бързо се отървеш, толкова по-малко щети има.

Еййй, много мрачно стана изведнъж. За втори път тая седмица. Отивам да се поправям. В кухнята има денонощен сервиз. И добре изстудени резервни части.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190174
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930