Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2015 00:54 - Ако повярвам някой път... :)
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
2



   Идиотията на религиите е невежеството на вярващите. Точка. Еднакво тъпо е да се надяваш на 40 девствени клявки и да мечтаеш да се разхождаш в нечия райска градина по бели гащи, с крилца. Бълват Калашници, а не ти дават да изпиеш едно питие и да дръпнеш един фас с кефффф... Един ти вие всеки ден по няколко пъти във възхвала на Мохамед, а друг ти взима кинти, да ти опрости греховете...официално. В крайна сметка, умираш си от смърт. И те гризат червейчетата, щото и те са хора, и имат нужда от някакъв поминък. И, тъй като никой още не се е върнал от гроба, да разкаже, аджеба, какво се таи там, някъде, смятам да си умра някой път, като ми дойде времето, я от падаща саксия, я от ледена висулка, я от ПТП с количката, пълна с АЙКО, я от Ебола, ако допълзи до Стрелбище, я от птичи грип или може би най-прост инфаркт. ОСВЕН ако не се намери някой полуидиот да ме гътне предварително, щот" не ми се мълчи.     А пък, ако спечеля ей сега от ТОТО-то, ще си купя самотен остров нейде из Тихия Океан, с двеста маймуни и други гадини пернати, ще ги науча да се въргалят по палмови рогозки три пъти на ден поне, да цвъркат псалми и ако се опъват, ще ги замерям с раковини и ще си ги пека на шиш за вечеря. И пак ще си пукна по някое време, доволна, че съм изтребила сума ти народ, и ще ме изплюскат раченцата. Ама това, само, ако повярвам. :)



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190366
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930