Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2015 02:08 - Кръв, омраза и т.н. накрая! :)
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 829 Коментари: 0 Гласове:
2



  Мдам. Не знам откъде да започна.
  Първо, да кажа: когато не харесваш нещо и си го казваш на всеослушание, не значи, че си хейтър. Мразя я тая дума тъпа, ама нали сме модерни...да го е...Това уточнение е задължително, когато ще оплюваш идиотиите на Мястото, което обитаваш. Щот" Мястото е малко, гнусно, миризливо и лигаво. Много мяза на Блатото на Вечната Воня, ако някой си спомня оня култов филм от 80-те. Само дето там имаше начин да изпълзиш, а ние тук, Великите, хилядолетни, основно потъваме безвъзвратно, а тук-таме се подава някой нос за последна глътка въздух. 
  Аз, лично, съм една малка и безкрайно недъгава част от българското общество, що се отнася до плащане на данъци, сметки и "секви задължителни такси. И "културно" също тъна в мрак и мизерия. Не ходя на театър, на опера, музей не съм виждала от 20 години, изложби, каквито и да било, изключая приятелски сбирки среднощни, концерти...КОНЦЕРТИ?!
  Че съм виновна - виновна съм. Някъде, в суматохата, във времето, между отглеждането на деца, ходенето на работа, а и на две, домашните битовизми и тънките сметки,  ми изчезна Онзи Дух. Свих ушите, подвих опашката...компромиси се научих да правя. 
   И така - има-няма 13 години. 
   Ама, за жалост на Мястото и всички Местни червеи, аз остарях и помъдрях, децата порастнаха, а не мога да ги оставя невежи, завинаги оваляни в безхаберие и простотия. 
   И избухна Един Малък Голям Взрив Балкански. 
   Извадих тежката артилерия - семейната история, богата, малкото останали живи роднини и Библиотеката. Тия, двамата, моичките, ги друса пубертетът и модерният живот, изпълнен с АЙ-фони, KFC и МОЛ, който и да е! Жестоко!
   След няколко години борба се оказа, че:
   Аз: Мога да се работя с Ай-фон, пазарувам успешно в някой МОЛ, знам какво е OMG, OMFG, BRB, ЛС и т.н.
   Те: четат книги, извън наложителните такива, пишат /що-годе, има време/ правилно на български език, готвят, макар и само аламинути и кексчета, ползват речници, гледат си сами домашните любимци, 3 на брой, пазаруват, връщайки всеки път касова бележка, не пият, не пушат и си перат гащите. 
   Всъщност аз се хваля, ама на тях им се подиграват съучениците. Повечето. Защото най-вероятно не е нормално да си переш гащите и да си забъркаш едни "яйца на очи". Когато си гладен, а Мама я няма. В час по Български и литература, така наречения БЕЛ, Госпожата питала кой има библиотека вкъщи и само моята вдигнала ръка. Сега идват вкъщи една по една разни кокошчици да Я видят, Библиотеката. А пък у нас няма телевизор. Баси. И телефони нямаме, пардон, ААААЙ такива. 
    И мога още много да разказвам. Ама няма кой да чете. Вече. Освен, ако не сложа едно безумно заглавие, изпъстрено с "Кръв", "Омраза" и "Ваш"та майка също!"
    



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189441
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031