Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2015 02:58 - Лепенка за "Лека нощ"
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1623 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 12.07.2015 03:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хаааааа! Невероятна функция на ФБ-чата открих току-що: "Изкажете се със стикер"! Ей сега ще се изкажа. Със стикер.   Аз, лично, харесвам едни "овци", много яки. И едни вечно пияни, изкъртени "пилета". Обикновено ги ползвам, след като съм написала някое и друго изречение. Обаче. И продължавам да твърдя, че най-яката социална мрежа е на пейката, в парка, на брега на някой гьол, в кафенето на ъгъла или собствената ми кухня, пълна с котки...и живи хора!   Среднощен джин. И син екран. Пардон, монитор. Остарявам. И леко взе да ме е срам, че с технологии не се оправям.   Все още пиша чернови. На листчета, в тетрадки, с молив... Изказвам се със думи, понякога боли, ама не ползвам "стикер" по неволя.   Е, вдигам тук-там "пръст", харесвам (лайквам, де), не споря. И влача "онлайн" тоя кръст, а после, сутрин, се кокоря.   То...ясно е. Светът върви. Напред със нули, единици... Забравяме за буквите. Уви. Затуй си пращаме "прасенца", "птици"...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pitwasilew - Ония ден ми казаха, че някакъв човек ...
12.07.2015 14:12
Ония ден ми казаха, че някакъв човек споделил в Лицевата книга, че спрял да вечеря след 19 часа, а пък незнам си кога спрял да ползва найлонови торбички. Това ми напомни, защо не ми липсва споделянето във виртуалните мрежи.

Иначе, аз тука не споделям! За внуците! За тях записвам разни неща!

цитирай
2. vielichkata - Аз пък споделям,
12.07.2015 14:28
ама не дневния си режим на хранене, биологичните си нужди и тем подобни кретении. Така или иначе, идеята на социалните мрежи е била една, а впоследствие сме си я извратили до ниво "селфи в тоалетната", черни хроники или, в най-добрия случай, глупашки сентенции от лексикона... Бъди като роза красива, а не като нея бодлива... :)
цитирай
3. pitwasilew - Съгласен! Мен лично ме разсейваше ...
12.07.2015 18:16
Съгласен! Мен лично ме разсейваше много фейсбук и затова реших да го куитна. Поздрави и успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189507
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031