Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2016 15:34 - Дубрютру!
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1331 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Събуждам се. Полуотвита, премръзнала, сгърчена като болна скарида в единия ъгъл на леглото. До мен доволно похъркват Рижи и синът ми, разчекнат като разбит хеликоптер. Изпълзявам. Вместо в пантоф, попадам в пластмасова купичка. Разтягайки около 28 сухожилия, в поза на професионален фехтовчик, успявам да запазя равновесие. Добро утро! 

    Влизам в кухнята. А бе, чудех се аз защо всички котки спят още, а то - гадовете ненаситни пирували... От яхнията останали само мазни стъпчици и магданоз. Даже и филии си извадили. Покрай мен, сумтейки, минава Лъки /старото ни, сляпо куче/ и невъзмутимо образува жълтеникава локва на балкона. Оххх, понякога си мисля, че мама ме е пръкнала с парцал и обезмаслител в ръка. От пералнята закачливо ми намига един чорап, напомняйки, че трябва той и останалите му побратими да стигна до мястото за съхнене. 
    Разгеле, обличам се най-накрая. Светвам лампата в коридора, барем си открия и втората маратонка, крушката изгърмява. Мощно, с гръм и трясък. Чак бушоните щръкнаха. Възстановявам потока на електричество и възторжено напускам Къщата. Мисълта за чаша ароматно кафе отдавна е загубила чара си...

    Навън е приятно хладно, подухва лек ветрец, който кара ушите ми да се вкочанят с елфическо изящество. Подсмърчайки, обърсвам един сопол, миг преди да се превърне в солена, ледена висулка. Вървя.

    Господи, колко се радвам, че отивам на работа!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alhimik1 - }}}}}}}}
30.09.2016 16:15
Kefi6 s tova s lekota napsano ese. :}
цитирай
2. pitwasilew - Ох, чета 3ти ваш пореден постинг!! ...
07.12.2016 21:30
Ох, чета 3ти ваш пореден постинг!! Ха ха ха!! От къде ти идват тия! Поздрави!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190305
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930