Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 09:14 - Случка на Гела
Автор: ve4ernica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 992 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво ми се случи на събора в Гела?! Събуждам се щастлива в събота и поздравявам първите лъчи, тревичките, и съненото небе, което потърква очи за да се разсъни за нови предизвикателства. Боровете, мощни са се изпъчили и зеленеят в лятната си премяна за да ги погледам. Долу събора се приготвя за най-малките си гайдарчета. Да ги приветствам. Слънцето започва да зари, от щастие, че чак напича още по-могъщо. Тук в балкана ухае на билка, бор и веселие. Разбуден народът хуква към сергийте и се поздравява. Кой за каквото ще му достави удоволствие за да пазарува ли пазарува. Аз също купувам кърпи за мен и съпруга. Снимаме вкупом кой с каквоото има под ръка. Едни със селфи стик, телефони, скъпи и прескъпи фотографски техники. Промушвам се между тълпата и хората ме канят да погледна, да си купя или снимам. Преди да стигна към тържеството се зазяпвам към магнити, на Левски и други, ръчно направени с овце. Усмихвам се и ахаа, да снимам изкача рус, злъчен и противен продавач, пардон собственик. Собственик на такива магнитчета, че като ги видех не ми се снимаше вече, нито да си взема за спомен. Отщя ми се. Дори не ги снимах и той започна да ми говори - "не давам да се снима,"а бога ми и не знам на масата му що за джунджурий още имаше. Усмихвах се и го гледах с настроение, нито съм ги снимала и няма да ги снимам. Пазя си стоката. Крещи ми още по ожесточено, добре. Пак пускам слънчевата си, невинна усмивчица. Ръкомаха и ми се надвесва. Не ми минава тая. Стоката е стока, но ако искаше да си приказваме преди откриването това не беше начина, нито подхода. После купувахме и магнити, и не само, но далеч от този всезнайко, бизнесмен. Дали ще продаде нещо, е мен ме загуби. Усмихвам се.
Започва откриването и първите звуци на гайда. Потичат сълзи, но радостни и споделени.


Тагове:   разказ,   красиво,   Гела,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ve4ernica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193342
Постинги: 161
Коментари: 48
Гласове: 442
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031