Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2014 01:30 - Чистачката
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1045 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Сума време не се бяхме засичали.  Аз - бързайки за работа, тя - вяло метейки угарки и изпопадали сухи листенца от зимните градини на съседките. Междуетажни. Мила женица. Електриково зелена лъскава шуба, шарена кърпа, завързана през челото, главата, килната на една страна... Ръцете - едни такива,  мазолести, с пожълтели нокти, косата - провиснали кичури, избелели от годините... Усмихва се по задължение, а може би не, едва-едва, измъчена  усмивка. И очите. Белезникаво сини, влажни, събрали цялата мъка на света. 
   Сума време се чудя защо се мъчи тая жена. Все да питам, ама, като я видя такава, една, сгушена в себе си, с тоя празен поглед... Отлагам всеки път въпросите. И така. 
    Един ден ме заговори. От "Добър ден" стигнахме до нейната пенсия. И болести. И неблагодарна работа.  И несправедлива съдба. И Бог, който ще овъзмезди света!
    И така....сума време.
    Болести, лекарства, несправедливост, престъпление и наказание...
    Смениха ми работното време. Размина ни се графикът с женицата.Мирясах. До оня ден.
     Сума време не се бяхме засичали. И ме вижда. Грейва!
     - Ели, как си? Не съм те виждала от няколко месеца. Болна ли беше?
    ............ 





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189456
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031